کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750031404 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317878 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

قابلیت تست ویندوز 11 با عضویت در کانال Beta ویندوز 10

سیستم عامل ویندوز ۱۱ در حال حاضر دارای چهار کانال تست به نام های Canary، Dev، Beta و Release Preview است، در حالی که برای ویندوز ۱۰ فقط یک کانال Release Preview وجود دارد. با این حال، مایکروسافت در حال اضافه کردن یک کانال دیگر برای تست های بیشتر قبل از انتشار گسترده ویژگی های خاص است. بنابراین، امروز شاهد معرفی یک کانال Beta جدید برای ویندوز ۱۰ هستیم.

 

قابلیت تست ویندوز 11 با عضویت در کانال Beta ویندوز 10

 

مایکروسافت همچنین اضافه کرده است که به سیستم‌ هایی که شرایط لازم برای ویندوز ۱۱ را دارند، امکان ارتقاء داده می‌شود. این شرکت می‌نویسد:

در اواخر سال گذشته، ما تغییری در رویکرد خود برای ویندوز ۱۰ اعلام کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که همه افراد بتوانند از حداکثر توانایی کامپیوتر فعلی ویندوزی خود استفاده کنند. برای ارائه ویژگی‌های جدید و بهبودهای بیشتر به ویندوز ۱۰ در صورت نیاز، ما نیاز به فضایی برای توسعه فعال ویژگی با کاربران Insider ویندوز داریم. بنابراین، امروز کانال Beta را برای کاربران Insider ویندوز ۱۰ که در حال حاضر روی این سیستم عامل هستند باز می‌کنیم. این کار به ما امکان می‌دهد قبل از انتشار آنها برای همه کاربران ویندوز ۱۰، ویژگی‌های جدید نسخه ۲۲H2 ویندوز ۱۰ را با کاربران Insider امتحان کنیم.

اگر در حال حاضر کاربر Insider ویندوز ۱۰ هستید و می‌خواهید ویژگی‌های جدید این سیستم عامل را امتحان کنید، توصیه می‌کنیم به کانال Beta ملحق شوید یا آن را انتخاب کنید. برای این کار می‌توانید به مسیر Settings > Update & Security > Windows Insider Program بروید، روی گزینه انتخابی کانال Insider فعلی کلیک کنید تا لیست کامل کانال‌های Insider نمایش داده شود، و سپس Beta Channel را انتخاب نمایید.

 

برای کاربران Insider روی کامپیوتر ویندوز ۱۰ که حداقل نیازمندی‌های سیستمی برای ویندوز ۱۱ را دارند:

با پیوستن به کانال Beta، به طور خودکار به ویندوز ۱۱ ارتقاء پیدا نخواهید کرد. ارتقاء به ویندوز ۱۱ به صورت اختیاری در دسترس خواهد بود، و می‌توانید هر زمان که آماده بودید، آن را ارتقاء دهید.

شما می‌توانید به کانال‌های Canary یا Dev سوئیچ کنید، اما با انجام این کار، کامپیوتر شما به آخرین نسخه پیش نمایش ویندوز ۱۱ برای آن کانال‌ها ارتقاء پیدا می‌کند.

اگر به کانال‌ های Canary یا Dev سوئیچ کنید، یک بازه زمانی کوتاه برای بازگشت به ویندوز ۱۰ خواهید داشت، اما پس از بسته شدن این بازه زمانی، تنها راه برای بازگشت به کانال Beta یا ویندوز ۱۰، انجام نصب ویندوز است.

 

برای کاربران Insider روی کامپیوتر ویندوز ۱۰ که حداقل نیازمندی‌های سیستمی برای ویندوز ۱۱ را ندارند:

شما گزینه‌ های سوئیچ به کانال‌های Canary یا Dev را مشاهده نخواهید کرد، زیرا این کانال‌ها فقط برای نسخه‌های پیش نمایش Insider ویندوز ۱۱ هستند.

تاریخ پایان پشتیبانی ویندوز ۱۰، همچنان ۱۴ اکتبر ۲۰۲۵ باقی می‌ماند. پیوستن به کانال Beta روی کامپیوتر ویندوز ۱۰ شما این تاریخ را تغییر نمی‌دهد. 

بسیاری از ویژگی‌ها در کانال Beta با استفاده از فناوری Control Feature Rollout ارائه خواهند شد، که با گروه کوچکی از کاربران Insider شروع می‌شود و با گذشت زمان و نظارت بر بازخوردها برای دیدن اینکه چطور عمل می‌کنند، به مرور برای همه افراد در این کانال گسترش می‌یابد. کاربران Insider در کانال Beta روی ویندوز ۱۰ که می‌خواهند اولین نفری باشند که ویژگی‌های به تدریج ارائه شده را دریافت می‌کنند، می‌توانند گزینه دریافت آخرین بروزرسانی‌ها به محض در دسترس بودن را از طریق Settings > Windows Update روشن کنند.

ویژگی‌ها و تجربیاتی که در نسخه‌های Beta ویندوز ۱۰ که برای کاربران Insider ارسال می‌کنیم، ممکن است هرگز منتشر نشوند، زیرا ما در حال امتحان کردن مفاهیم مختلف و دریافت بازخورد هستیم. ممکن است ویژگی‌ها با گذشت زمان تغییر کنند، حذف شوند یا جایگزین شوند و هرگز فراتر از کاربران Insider ویندوز منتشر نشوند. برخی از این ویژگی‌ها و تجربیات ممکن است زمانی که آماده شدند، در بروزرسانی‌های ویندوز ۱۰ برای همه کاربران ظاهر شوند.

کاربران Insider در کانال Beta که می‌خواهند اولین نفری باشند که ویژگی‌های به تدریج ارائه شده را دریافت می‌کنند، می‌توانند گزینه دریافت آخرین بروزرسانی‌ها به محض در دسترس بودن را از طریق Settings > Updated & Security > Windows Update روشن کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50243 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/03/16 تعداد مشاهده: 838
سافت گذر